Доставката на поръчаните стоки се осъществява чрез трето лице, а именно куриерски фирми Еконт Експрес ООД и Европът 2000 АД. Доставката се извършва до офис на конкретната куриерска фирма или до посочен точен адрес на получателя/потребителя.
СРОК:
Сроковете за доставка се определят от графика за посещение на Вашето населено място:
За страната – срокът за доставка е до 5 работни дни;
За София – срокът за доставка е до 3 работни дни;
Услугата фиксиран час на доставка се заплаща допълнително в размер на 2.50 лв. от получателя, независимо от условията за доставка(*зависи от куриерската фирма, с която се доставя).
При извънредни обстоятелства и независещи от нас причини, сроковете за доставка е възможно да не бъдат спазени, като поемаме отговорността да се свържем с Вас и да Ви информираме.
ЦЕНА НА ДОСТАВКА:
За поръчки направени на стойност до 69 лв. – фиксирана цена 6 лв. за територията на Република България (клиенти на дребно).
За поръчки направени на стойност над 69 лв. – безплатна доставка за територията на Република България (клиенти на дребно).
ОТСТЪПКИ:
Когато в електронния магазин има възможност да се ползват различни отстъпки, сайтът калкулира най-високата стойност на отстъпка за даден продукт, като не може да се прилагат 2 или повече отстъпки едновременно за един и същ продукт.
ВНИМАНИЕ
За да получитепоръчаната от Вас стока е необходимо да посочите името на получателя, телефон за връзка и точен адрес за доставка – това може да бъде адресът, който сте дали при регистрацията си или друг адрес по Ваше желание. Когато посочвате адрес за доставката, уверете се, че в рамките на работния ден, когато ще бъде доставена стоката, на този адрес ще бъдете Вие или друг човек, който сте упълномощили да я приеме. След като финализирате поръчката си, наш оператор ще се свърже с Вас по телефона за потвърждение в рамките на работния ден за поръчки до 12 ч. или на следващия работен ден.
ВАЖНО
При получаване на пратката заплатете стойността на наложения платеж и задължително проверете целостта на стоката в присъствието на куриера, особено ако е чуплива! В този случай отворете пратката веднага след като я приемете. В случай, че стоката е повредена, куриерът е длъжен да напише пред Вас двустранен протокол, който ще гарантира повторното изпълнение на поръчката Ви.
ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ
Посочването на непълни или неверни данни в профила на клиента прави поръчката невалидна и тя не обвързва moni.bg с изпълнение.
За въпроси и препоръки, свързани с продуктите, доставката и плащането може да се свържете с нас на телефон: 02/936 07 90.