5 НАЧИНА ДА УСПОКОИТЕ ДЕТЕТО КЪДЕТО И ДА СЕ НАМИРАТЕ
16.02.2018

1. ДА ПОЕМЕ ДЪЛБОКО ДЪХ
Поемането дълбоко на въздух е добра техника за успокоение. Независимо от това как се чувстват, поемането на въздух веднъж (или два пъти) може да им помогне да успокоят телата си бързо.
 
2. НЕКА ДА БРОИ ДО 5
Броенето е добър начин, по който детето да се научи как да спре и да помисли преди да се отдаде на гнева. Да овладяват импулсите си е трудна задача за малките деца. Тази много проста тактика им дава шанс да помислят преди да действат.
 
3. ДУХАНЕ ВЪРХУ ДЛАНИТЕ
Това е още един начин да накарате детето да поеме дълбоко въздух. Като издишат директно върху дланите си детето може да почувства силата на въздуха обратно върху лицето си.
 
4. ДА ПОСТАВИ РЪЦЕТЕ В ДЖОБОВЕТЕ.
Това действие осигурява на децата силен натиск и психическо въздържание. Алтернативен вариант е да седне върху дланите си или да стисне силно едната ръка с другата.
 
5. ОСЪЗНАВАНЕТО НА ПРЕДШЕСТВИЕТО НА ГНЕВА
Важно е децата да започнат да забелязват какво се случва с телата им, когато изпитват гняв. Как чувстват лицето си? Има ли напрежение в тялото им?
 
6. ДА СВИЕ РЪКАТА СИ В ЮМРУК И ПОСЛЕ ДА Я ОТПУСНЕ
Свиването на ръката в юмрук и после отпускането е много добър начин да се свали поне част от напрежението в тялото. Често децата не осъзнават колко много напрежение задържат в себе си, когато са гневни.
 
7. „СКАНИРАНЕ” НА ТЯЛОТО
Нека започне от главата надолу да отбелязва в кои области има напрежение и да ги отпуска.
 
8. ДА СИ ПОИСКА ПРЕГРЪДКА
Прегръдките правят всичко по-добро. Накарайте го да отиде при някой когото много обича и да го прегърне.
тип статия

Носим усмивки навсякъде, където има бебе!
copyright © Moni 2018
design and develop by
Balkansys.com
Scroll To Top